onsdag 15 maj 2013

Försenad stickpodd

Hej stickvänner och alla andra som vi känner!

Vi vet att det är "poddonsdag" och att många väntar på nytt avsnitt. Men det blir tyvärr framskjutet till nästa vecka. Vi hinner helt enkelt sätta oss ner och spela in en podd denna veckan. Vi har letat efter en magisk klocka som uppfinner 10 extra timmar, men vi har inte hittat någon. Säg till om du sitter och smyger på en extra sådan som du kan undvara. ;)

Ha en toppenonsdag, fika på nått gott, brygg en kanna te och kolla på din favoritserie.

Puss & kram!

8 kommentarer:

  1. Märkligt, jag hade abstinensbesvär redan i fredags. I måndags undrade jag varför jag inte hade lyssnat på nya Stickpodden under helgen, och idag gick jag in och kollade vad som hade hänt...

    Men nu skriver jag in i kalendern - NÄSTA ONSDAG = NÄSTA FIX av podd-knarket. Hurra! :-D

    SvaraRadera
  2. Jag som precis idag har plöjt hela ert arkiv! Vad ska jag nu ta mig till?!

    SvaraRadera
  3. Mirjam i Kathmandu15 maj 2013 kl. 16:54

    Förstår hur det kan vara... jag hade verkligen sett fram emot att lyssna idag för att kunna slappa till lite i mitt intensiva schema. Men, men...

    Tack för att ni tar er tid att förgylla min sticktid andra veckor!! :)

    SvaraRadera
  4. Ha det bäst, stressa inte!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni har en bra vecka även om det är fullt upp! Då blir det ju en podd nästa vecka istället, vilket bara är kul!

    Jag har börjat plöja igenom ert arkiv igen, man minns ju allt, men det är ändå kul att bli påmind och poddarna är ju lika bra fortfarade! :D

    SvaraRadera
  6. Har just plöjt igenom ert arkiv och ser fram emot nästa avsnitt. Undertiden planerar vi in träff nummer 2 för stickklubben i Jönköping som vi startat.
    Ni inspirerar!
    Lina

    SvaraRadera
  7. jag har också passat på att plöja arkivet.
    Girl crushen bara växer :)

    Ni är bra :)

    SvaraRadera