tisdag 5 juli 2011

Häng med på festival!

Tisdagen den 12 juli kl 9.00 är det dags att sätta upp stickade och virkade blommor på festivalen. Vilka vill följa med? Vi kan försöka ordna med samåkning om flera vill åka med och hjälpa till att sätta upp våra alster. Meddela senast på torsdagsträffen så vi kan börja planera. :)

Och här kommer en uppdaterad lista på våra bokstäver om någon är sugen på att ta en bokstav:

S - Anna
T - Karin
I - Agneta
C - Inger
K - Anna
K -
L - Camilla
U - Ingegerd
B - Elin
B -
E -
N -
. - Anna
S - Inger
E - Agneta

Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Jag fixar ett B också...
    Jag kommer dock varken på torsdag eller söndag och tror det blir svårt för mig att hinna med att sätta upp joxet...men snyggt lär det bli!
    Hälsar Karin

    SvaraRadera
  2. Lämnar du till mig innan tisdag då? Så vi får med oss dina alster upp till Hultsfred. :)
    /Elin

    SvaraRadera
  3. Jag flexar ett par tim på tisdag och kan gå från jobbet redan kl 9 och vill jättegärna åka med någon till Hultsfredsfestivalen och klä trädet!
    Anna

    SvaraRadera